Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok jegyet vásárolni a Madách Színház online előadásaira?

A www.madachszinhaz.hu/szinpadon oldalunkon található Online műsorunk és ugyanezen az oldalon van mód a jegyvásárlásra is. 


Mikor nézhetem meg a megvásárolt jeggyel az online előadásokat?

Online előadásaink ún. időablakos előadások, a megvásárolt jegy az előadás kezdő időpontjától számított 48 órán belül érvényesíthető.


A Madách365 videótárban szereplő előadások milyen módon érhetők el?

A videótárba felkerült előadásainkra honlapunkon válthatnak jegyet, a Madách365 aloldalon, vagy a Madách SzínpadON aloldalán a Madách365 Videótár gombra kattintva, vagy közvetlenül az előadások oldalán a "Kosárba" gombra kattintva.


Mennyi ideig tekinthető meg a Madách365 videótárban megvásárolt előadás?

A vásárlástól számított 48 órán belül szükséges a jegyet érvényesíteni. Amennyiben a 48 óra eltelik, az előadás már nem lesz elérhető.

A jegy egy eszközön érvényesíthető, párhuzamos jegyérvényesítés esetén a rendszer lezár.


Hogyan tudok fizetni?

Érvényes, fedezettel bíró és internetes fizetésre alkalmas bankkártyával.


Jegyvásárlásomról tudok számlát kérni?

Igen. Fizetési adatai megadását követően jelölje be a „Vásárlásomról szeretnék kérni számlát” lehetőséget. A számlát a sikeres jegyvásárlást követően rendszerünk kiküldi az email címére. Utólagos számlaigénylésre nincs mód.


A jegyvásárlást követően van lehetőségem elállni és visszakapni a pénzem?

A jegyvásárlás előtt kérjük, alaposan fontolja meg vásárlási szándékát, mert a jegyvásárlást követően nem áll módunkban jegyet visszaváltani. 


Kell-e regisztrálnom a jegyvásárláshoz?

Regisztráció nélkül is lehetőség van jegyvásárlásra, illetve beléphet Facebook vagy Google fiókjával is. Az utóbbi két esetben a jegy és a nyugta/számla arra az email címre érkezik, ami a Facebook vagy a Google fiókjához van rendelve. 

A regisztráció előnye, hogy adatait csak egyszer kell megadnia, a regisztrációt követően pedig létrejön az Ön színpadON fiókja, ahol megvásárolt jegyei mellett az Ajándékozás funkció is a rendelkezésére áll.


Hogyan kapom meg a jegyemet?

A sikeres vásárlást követően kiküldjük a jegyet tartalmazó emailt a vásárlás során megadott e-mail címre.


Mi történik, ha mégsem kapok visszaigazoló e-mailt, benne a jegyemmel?

Kérjük, nézze meg, hogy a jegyet tartalmazó visszaigazoló email nem került-e a „Spam” vagy „Promóció” mappába. Ha Google vagy Facebook fiókkal vásárolt, akkor az ezekhez kapcsolt email címére fog érkezni a jegye, amely eltérhet a jelenleg használt email címétől. Előfordulhat az is, hogy email címét elgépeli, ezért kérjük, mindig ellenőrizze le, hogy a megfelelő email címet írta-e be. Ha regisztrált, a jegyeit megtalálja a regisztráció során létrejött fiókjában is.


Megvettem a jegyet. Hogyan jutok a virtuális nézőtérre?

Az előadásaink a meghirdetett időpont előtt fél órával válnak elérhetővé.

Belépési lehetőségek:

1.    Az emailben található „Tovább az előadásra” gombra klikkelve bejut a Madách Színház weboldalára, ahol érvényesítheti a jegyét a „Jegy érvényesítése” gombbal. Ezt követően megérkezik a virtuális nézőtérre.

2.    Amennyiben valamilyen okból a „Tovább az előadásra” gomb nem él, másolja be böngészőjébe a jegy linkjét, és a megjelenő ablakban érvényesítse jegyét.

3.    Amennyiben az első vagy a második esetben a felugró oldalon üresen találja az azonosító mezőjét, az emailből kimásolva beillesztheti és érvényesítheti azt.

4.    Lépjen be fiókjába a regisztráció során megadott adatokkal, és a „Jegyeim” linkre kattintva válassza ki az aktuális előadáshoz tartozó jegyet. Az „Előadás megtekintése” gombra kattintva a virtuális nézőtérre érkezik.


Félbehagyhatom-e az előadás megtekintését és folytathatom-e később?

Igen, a 48 órás időablakon belül. Ez a Madách365 videótár előadásaira is igaz.


Bármilyen IP címről meg lehet nézni az előadásokat?

Magyarországról és külföldről egyaránt megtekinthetők a Madách SzínpadON előadásaink. Ez alól kivételt képez a Vasárnap mondd el! című előadásunk, amely csak Magyarországon elérhető.


Milyen eszközön tudom megnézni az előadást és milyen internet-kapcsolatra van szükségem?

Az alábbi eszközökön tudja megnézni online előadásainkat:

-        okostelefon

-        tablet / iPad

-        laptop

-        asztali gép

-        okostévé*


*Az okostévék különböző típusai eltérő operációs rendszerekkel rendelkeznek, így változó, hogy alkalmas-e a készülék az online előadások lejátszására. Ha a közvetlen lejátszás nem működik, HDMI kábel segítségével a tévét össze lehet kötni a laptoppal/számítógéppel, illetve a "Csatlakozás vezeték nélküli megjelenítőeszközhöz" funkcióval tükrözhető a számítógép képe a tévére.


Online előadásainkat Full HD (1920x1080) felbontásban közvetítjük, ezért javasoljuk, hogy ezt a beállítást válasszák eszközükön. Ezt az értéket a lejátszó jobb alsó sarkában található kis HD gombra kattintva állíthatják be. Alacsonyabb beállításnál számítani kell a kép élességének csökkenésére. A beállítás kb. 10-15 mp múlva válik láthatóvá. 


Részletes információ



Mit a teendőm, ha a böngésző hibaüzenetet mutat?

Ellenőrizze, hogy támogatott böngészőt használ-e. Ezt követően próbálkozzon meg az Előzmények törlésével, beleértve a gyorsítótár (cache) és a cookie-k törlését, és próbálja meg ismét a lejátszást. 


Mi a teendő, ha az előadás megtekintése közben probléma merül fel a kép- vagy a hangminőséggel, nem látható a lejátszó, vagy megáll a közvetítés?

A felmerülő problémákat legtöbbször a gyenge internetkapcsolat okozza.

Lehetőségek:

1.    A Ctrl és F5 billentyűkkel frissítse a képernyőt, vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát.

2.    Ha routert használ, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra.

3.    Váltson wifiről kábelcsatlakozásra, illetve állítsa le az egyéb internetes alkalmazásokat.


 Mi a teendő, ha a közvetítés hangja nem jól hallható?

Ez főleg laptopok esetében fordul elő - néhány laptop típus hangszórója nem megfelelő, ilyen esetben érdemes fülhallgatót használni, illetve a lejátszón és a gépen is be kell állítani a hangot.


„Visszhangzik” a közvetítés

A jelenség oka, hogy egymást követően többször megnyitották az oldalt. Érdemes ilyenkor bezárni a böngészőt, és elölről kezdeni a bejelentkezést.


Letölthetem az előadásokat, hogy offline is megtekintsem?

Ez nem lehetséges.


Ha további technikai kérdés merül fel, mi a teendő?

A helpdesk@madachszinhaz.hu email címen jelezheti a felmerülő technikai problémát. Szolgáltatásunk hétköznap 9.00-17.00 óra között elérhető.